Середа, 26.06.2019, 22:48
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Головна » 2014 » Листопад » 27 » Як допомогти дитині у приготуванні уроків
14:37
Як допомогти дитині у приготуванні уроків
Батьки,які практично відразу надають дітям повну самостійність у приготуванні уроків,так само не праві,як і ті ,хто надмірно опікує дітей.

«Уроки задані тобі, а не мені !»- таке байдуже ставлення батьків до важливих для школяра справ викликає у дітей образу, через що страждає якість виконуваних завдань.

«Ну що нам сьогодні задали?»( при цьому батьки розкривають підручники і зошити) - така позиція батьків формує у дитини безвідповідальність, упевненість,що все буде зроблено і без особистих зусиль.


На що потрібно звернути увагу:

1.Джерело світла має бути розташоване спереду і зліва, на столі не повинно бути ніяких зайвих предметів.

2.Уточніть з дитиною розпорядок дня, визначте разом з дитиною час, коли вона сяде за уроки.

Розпочинати домашні завдання найкраще через годину - півтори після повернення зі школи,щоб дитина встигла відпочити від занять.

3.Контролюйте виконання наміченого разом з дитиною плану роботи.

Підвищена розсіяність уваги природна для молодшого шкільного віку. Подолати дитині має допомогти дорослий. Навички роботи , придбані в перші роки навчання, залишаються на все життя. Звичка працювати чітко і організовано допоможе вашій дитині впоратися з великими навантаженнями,які чекають на неї в середній та старшій школі. Від самого початку дитина має знати ,що на робочому місці, працюють, а граються ,їдять цукерки, тощо – в іншому. Якщо це вам вдасться,- у дитини з часом сформується умовний рефлекс – робоче місце викликатиме в неї стан мобілізації й працездатності.

4.Допоможіть дитині ,якщо вона зіткнулася з нездоланними труднощами.

Навчання – це праця, воно вимагає зусиль і напруження,дитина повинна вчитися самостійно долати труднощі. Однак,якщо на даному етапі трудність для неї нездоланна,обов`язково допоможіть !Якщо тривалі зусилля не успішні, людина перестає вірити в свої сили, стає пасивною й безініціативною.

5.Надавайте дитині емоційну підтримку.

Школа ставить перед дитиною серйозні вимоги,протягом дня дитина має велике емоційне та інтелектуальне навантаження. Погана оцінка – серйозне покарання для дитини. Якщо ви бачите,що дитина засмучена, не варто виказувати їй своє невдоволення .Передусім їй зараз потрібна ваша підтримка,розуміння,готовність розділити її почуття. Драматизування шкільних проблем (невдач),надмірні вимоги і моральний тиск можуть обернутися неврівноваженістю дитини,боязню неспроможності,передчуттям нових невдач.

6.Поступово знижуйте ступіть контролю.

До кінця початкової школи дитина має навчитися робити домашнє завдання самостійно,показуючи батькам лише готовий результат.

Незмінними мають залишитися тільки інтерес та увага до життя вашого маленького школярика! Оцінюючи успіхи дитини, не порівнюйте її з іншими дітьми. Оцінювання має порівнювати нинішні успіхи дитини з її вчорашніми невдачами.

Дитину можна порівняти з дзеркалом. Вона відбиває любов, а не починає любити першою. Якщо дітей обдаровують любов`ю,вони її повертають. Якщо їм нічого не дають,їм нічого повертати.

Автор В.В. Бакова

Переглядів: 263 | Додав: foFF4ik | Теги: психолог | Рейтинг: 5.0/1
Безкоштовний хостинг uCoz Copyright MyCorp © 2019