Понеділок, 03.08.2020, 17:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід | Зворотній зв'язок
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів

Волошко Олена Миколаївна

 Посада: Соціальний педагог

Освіта: Закінчила Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка  за спеціальністю “ Соціальна педагогіка. Педагогіка та методика середньої освіти. Мова і література” та здобула кваліфікацію «Соціальний педагог.Соціально-педагогічний працівник з дитячими та громадськими молодіжними організаціями, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури».

Категорія: І категорія.

Стаж роботи: 8,3 роки

Проблемне питання: « Складові успіху здобувачів освіти під час вибору майбутньої професії ».

Педагогічне кредо«Найважливіше в педагогічній діяльності  - це  гармонія у стосунках з учнями, постійний творчий пошук і самовдосконалення».

Завдання психологічної служби :

 - збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я,

-сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом  доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями,
-сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної та соціально - педагогічної домопоги всім учасникам освітнього процесу.
Принципами діяльності психологічної служби є:

 

›-  науковість, цілісність і наступність, професійна

компетентність та відповідальність;

›  -індивідуальний підхід;
›  -доступність соціально-педагогічних та психологічних послуг (допомоги);
›  -міждисциплінарність, комплексність і системність у здійсненні професійної діяльності;
›  -добровільність;
›  -людиноцентризм та партнерство;
›  -конфіденційність;
›  -дотримання норм професійної етики.
Основними функціями психологічної служби  є:

• діагностично-прогностична ;

• організаційно-методична

• корекційно-розвиткова;

• консультативна ;

• просвітницько-профілактична ;

• соціально-захисна.

Соціальний педагог сприяє: 

›-взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їхній адаптації до умов соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам, особам, що їх замінюють.
›-  Захисту прав здобувачів освіти від будь-яких видів і форм насильства,представляє їхні інтереси у правоохоронних і судових органах тощо
›-  Формуванню у здобувачів освіти відповідальної поведінки, культури здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я
›-  Попередженню конфліктних ситуацій, що виникають під час освітнього процесу,запобіганню домашньому насильству.

Завдання які ставлю у своїй роботі:        

•             сприяти взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх адаптації до умов соціального середовища;

•             впливати на подолання міжособистісних конфліктів, надавати потрібну консультативну допомогу дітям і підліткам,батькам, учителям;

•             сприяти участі здобувачів освіти  у науковій, технічній, художній творчості, спортивній, суспільно-корисній діяльності;

•             виявити задатки,обдарування дітей;

•             соціально-педагогічний супровід сімей , що опинилися в складних життєвих обставинах, постраждалих внутрішньо переміщених здобувачів освіти і сімей учасників в АТО;

•             залучати до культурно-освітньої, профілактично-виховної,спортивно- оздоровчої, творчої роботи різні установи ,громадські організації,творчі спілки;

•             формувати у здобувачів освіти відповідальної поведінки, культури здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я;

•             здійснити профілактику вживання алкоголю, наркотиків, тютюну серед підлітків, профілактику СНІДУ;

•             сприяти вибору підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей,координація роботи з різними соціальними інститутами;

•             провести загальношкільні акції, флешмоби спрямовані на подолання булінгу, насильства в сім’ї, торгівлі людьми;

•             введення документації..

Очікувані результати:

1.            Підвищення рівня знань учнів з проблематики шкідливих звичок та негативних явищ у сучасному суспільстві.

2.            Зниження рівня конфліктності (між учнями та учнями, між вчителями та учнями, між батьками та дітьми).

3.            Зменшення правопорушень серед учнівської молоді.

4.            Підвищення рівня соціальної адаптації здобувачів освіти  в учнівському середовищі.

5.            Підвищення рівня зайнятості здобувачів освіти у позаурочний час.

6.            Вибір підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних  орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей.

Напрямки роботи :

-              діагностична робота ;

-              профілактична робота, у тому числі розвиток соціальних навичок;

-              навчальна діяльність;

-              консультаційна робота;

-              зв'язки з громадськістю;

-              просвітницька робота;

-              організаційно – методична робота .

У свої роботі здійснюю :

-соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти, колективу та мікрогруп,які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;

- просвітницьку та профілактичну роботу серед учасників освітнього процесу з питань запобігання та протидії домашньому насильству,у тому числі стосовно дітей та за участю дітей,злочинності,алкоголізму, наркоманії тощо

- вивчення та аналіз соціальних умов розвитку здобувачів освіти, мікроколективу ( класу чи групи).

У своїй діяльності  беру участь у роботі педагогічної ради, семінарів і засідань методичних об’єднань : планую та реалізовую завдання соціалізації здобувачів освіти,адаптації їх у новому колективі і соціальному середовищі; надаю консультативну допомогу дітям і сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах або потребують  посиленої педагогічної уваги чи мають особливі освітні потреби, в тому числі постраждалим від насильства та військових конфліктів. 

Систематично  проводжу різні заходи з урахуванням інтересів та потреб дітей. Також здійснюю моніторинг (спостереження) пропусків занять учнями без поважних причин та якостей учнів схильних до вживання алкоголю та тютюнопаління, схильних до правопорушень.

Проводжу  діагностичні дослідження: анкетування для визначення професійних здібностей, нахилів та  інтересів випускників, соціологічне дослідження професійних намірів учнів 9,11 класів, соціометричні дослідження в класних колективах.

Залучаю дітей до гурткової роботи,взаємодію з представниками різних позашкільних закладів. Здійснюю супровід дітей у різних конкурсах, міських змаганнях, залучаю здобувачів освіти у відвідуванні виставок,концертів , дітей пільгових категорій.

 Надаю  групові та індивідуальні консультації  здобувачам освіти ,батькам, педагогічним працівникам.

До співпраці  залучаю  представників ювенальної превенції, поліції, БО «Світло надії», міського та обласного Управління юстиції медичних працівників , представників  центру зайнятості та вищих навчальних закладів для випускників.

Проводжу  години спілкування,  групові консультації з проблем гендерної рівності, насилля, булінгу, торгівлі людьми, профілактики шкідливих звичок серед здобувачів освіти . Проводжу  групові тематичні консультації на тему: «Взаємовідносини в сім’ї», «Куди звернутись з приводу жорстокого поводження та насильства?», «Ти і твої товариші» та  заняття з елементами тренінгу на тему: «Рівність прав чоловіків і жінок», «Ми – рівні, ми – різні»( 5-9 кл.).

Систематично організовую заходи до дня боротьби зі СНІДОМ : акції-презентації:  «СНІД: подумай про майбутнє - обери життя!», виставка листівок ,  малюнків і стінгазет «Молодь обирає здоров 'я!», «Ми проти насилля», «Людина не товар».  До Всесвітнього дня людей з інвалідністю проводжу загальношкільні акції : «Ти не один у світі» та години спілкування  « Ми –різні, ми- рівні», «Видатні люди з інвалідністю».

У рамках міжнародної акції 16 днів проти насилля проводжу  виставку малюнків, стінгазет,  загальношкільні акції : «Ми проти насилля!», «З добром у серці»,  флешмоби  «Діти проти насилля!»»( учні 6-8 класів)  спрямовані на попередження і подолання торгівлі людьми, насильства в сім'ї. 

Як висновок хочеться сказати : ми – ті, кого бачать у нас наші діти. Саме від їхнього сприйняття залежить успішна співпраця з дитиною під час освітнього процесу.

Наша найголовніша мета – зробити так, щоб дитина повністю нам довіряла для того,щоб разом ми могли відкрити її по-іншому, показати найкращі вміння і навички, навчити дивитися на світ іншими очима!

      

  

  

  

  

  

  

   

  

 

 

Безкоштовний хостинг uCoz Copyright MyCorp © 2020