Середа, 26.06.2019, 22:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід | Зворотній зв'язок
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів

Дзюба Олена Миколаївна

 Посада: Соціальний педагог

Освіта: Закінчила Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка  за спеціальністю “ Соціальна педагогіка. Педагогіка та методика середньої освіти. Мова і література” та здобула кваліфікацію «Соціальний педагог.Соціально-педагогічний працівник з дитячими та громадськими молодіжними організаціями, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури».

Категорія: спеціаліст.

Стаж роботи:  3 роки

Проблемне питання: “ Профорієнтація учнів у виборі професії ».

Педагогічне кредо«Найважливіше в педагогічній діяльності  - це  гармонія у стосунках з учнями, постійний творчий пошук і самовдосконалення».

Задачі соціальної служби школи:

1. Забезпечує:

- соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти;

- сприяє взаємодії школи, сім’ї, служб у справах неповнолітніх, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

2. Виконує функції:

- діагностичну: вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому, неформальних молодіжних об’єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;

- прогностичну: прогнозує на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи; прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;

- консультативну: дає рекомендації (поради) учням, батькам, вчителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об’єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах тощо;

- захисну: забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо);

- профілактичну: переконує учнів в доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі;

- соціально-перетворювальну: надає соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнівської молоді; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально-незахищених категорій дітей; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;

- організаційну: координує діяльність й взаємодію усіх суб’єктів соціального виховання; сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків; формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

Безкоштовний хостинг uCoz Copyright MyCorp © 2019