На початку березня у школі проходив тиждень «Інформатики». Учні школи протягом цього періоду мали змогу долучитися до низки заходів, які для них організували та провели вчителі інформатики.
12.03 – Кабінет інформатики в черговий раз перетворився на квест-кімнату для учнів 9-Б класу разом із вчителем Матвієнком Ю.С. Щоби вийти з аудиторії учням довелося не лише стати нишпорками у пошуках загадок, а і виявити силу власного інтелекту, кмітливість та спостережливість. Долаючи перепони, їм доводилося проходити лабіринти, розгадувати шифри та взламувати справжній кріптекс з «Коду да Вінчі».


13.03 – Брейн-Ринг «Інформатика та інші науки» для учнів 11 класу, який провів вчитель інформатики Займак Р.М. В запеклій інтелектуальній боротьбі перемогу здобула команда «Лососики». Одинадцятикласники мали можливість продемонструвати свою обізнаність в чотирьох категорія: «Математка» «Інформатика», «Світова література» та «Музика».
14.03 – Квест-кімната «Шифри, що змінили історію» провів Займак Р.М. Серед завдань, які мали вирішити учні, були класичні шифри, які вплинули на розвиток криптографії як науки: шифр Цезаря, клавіатурний, решітка Кардано та ін.
15.03 – для учнів 7-11 класів вчителями Займаком Р.М. та Бондаренком О.В. був проведений турнір з гри «Counter Strike». Захід був настільки очікуваним, що до нього долучилися навіть команди шостих класів. Перемогла команда 8-Б класу, яка продемонструвала спортивну витривалість, жагу до перемоги та справжню командну згуртованість.

16.03 – для учнів 9-Б класу та всіх бажаючих Матвієнко Ю.С. провів "Майстер-клас з використання сучасних інформаційних технологій у дослідженні власного роду". За останні 17 років свого генеалогічного дослідження він став справжнім професіоналом, довівши кількість чоловік у генеалогічному древі до 1000, і готовим передавати досвід іншим. Юрій Сергійович розповів з яких етапів складається дослідження власного роду, якими ресурсами при цьому доцільно користуватися. Деякі присутні учні отримали неочікувані подарунки – точні копії наградних листків своїх прадідусів із детальним описом подвигу, який вони здійснили у роки ІІ Світової Війни. За результатами проведеного заходу захоплені учні виявили бажання долучитися до такого виду дослідження. |